دنیای خودرو

دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با آمدن فراری F12 برلینتا که به عنوان جانشین مدل 599 تلقی می شود، بازهم نمی توان گفت که دیگر مدل های 599 و علی الخصوص سری GTB آن به فراموشی سپرده شده اند؛ این مدل که زمانی باخود لقب قدرتمندترین خودروی تاریخ فراری را باخود یدک می کشید، به دست مهندسین بریتانیایی Kahn Design افتاده تا اندکی متفاوت تر از سایر مدل های استانداردش باشد . . .

دو تغییر عمده صورت گرفته در این خودرو عبارتند از: دیسک های کربن سرامیکی ترمز با کالیبرهای زرد رنگ و اصلاح ضرایب دنده گیربکس. برای نمای داخلی نیز Kahn Design از چرم های Daytona برای صندلی های مسابقه ای 599 GTB استفاده کرده است. علاوه بر اینها تیونر از رینگ های فورج کاری شده Monza که در جلو 21 (با پهنای 9.0 اینچ) و در عقب 22 اینچی (با پهنای 11) هستند کمک گرفته که در وسط مزین به لوگوی فراری شده اند. خودرویی که تصاویر آن منتشر شده، طبق اعلام کمپانی 139,000 دلار قیمت داشته و تاکنون نیز دو مالک تجربه سواری آنرا داشته اند طوریکه مجموعا در حدود 66,000 کیلومتر را طی کرده است.

گفتنی است 599GTB در زیر کاپوت خود مجهز به پیشرانه 6 لیتری V12 بوده که قادر به تولید 612 اسب بخار قدرت و 608 نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفرتاصد این خودرو 3.7 ثانیه، صفر تا دویست آن 11 ثانیه و حداکثر سرعتش نیز به بیش از 320 کیلومتر برساعت می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:فراری,عکس فراری,خودرو خارجی, ] [ 21:46 ] [ مورتال ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 160
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 4955
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1