دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شرکت آئودی ساخت یک سوپرکار هیبریدی – دیزلی قوی تر از مدل R8 ، با نام R10 در دستور کار خود قرار داده است تا با سوپرکارهایی همانند مک لارن P1 ، پورشه 918 اسپایدر و محصول جدید فراری که جانشینی انزو را بر عهده خواهد داشت ، به رقابت بپردازد . مدل جدید ارباب حلقه ها ، از فن آوری های توسعه یافته ی مورد استفاده در R18 e-tron که برای مسابقات لمانز تدارک دیده شده اند ، بهره می برد . مدیر توسعه فنی آئودی ، ولفگانگ دورهایمر در مصاحبه با Auto Express گفته : قطعا در شرکت فضایی برای کار بر روی یک سوپراسپورت که قوی تر از R8 است وجود دارد که با سیستم دیزل هیبریدی اش از فروش خوبی برخوردار خواهد بود .

بنابر شایعات این پیشرانه ی ترکیبی قدرت 700 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد تا راننده بتواند به شتابی 3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 322 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

[ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی, ] [ 19:58 ] [ مورتال ]

خبرها درباره ارایه تویوتا GT86 کانورتیبل در نمایشگاه خودرو ژنو تایید یا رد خواهد شد.

 

 تا کنون برخی خبر ها درباره اینکه ممکن است تویوتا با هدف کاهش وزن دو صندلی عقب GT86 را حذف کرده و این خودرو را به صورت روداستر ارایه کند منتشر شده است .

در صورت درست بودن این خبر ها انتظار می رود این خودرو در ماه مارس آینده در نمایشگاه  خودرو ژنو ارایه شود .

تویوتا هنوز این خبر را تایید نکرده است اما در صورت ارایه این خودرو تویوتا  احتمالا موتور سوپر شارژ را در نظر خواهد گرفت.

[ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:تویوتا,خودروهای تویوتا,عکس تویوتا, ] [ 1:37 ] [ مورتال ]

کیا همچنان به حرکت در میسر رشد ادامه می دهد و بر این اساس مدل های تازه ای را نیز ارایه می کند .

یکی از این مدل های جدید کیا GT مفهومی است که اخیرا معرفی شده است .

این خودرو اسپرت کیا یکی از خودروهای شاخص خودروساز کره ای است که به زودی ارایه خواهد شد.

 ارایه این خودرو می تواند به ادامه موفقیت کیار در سال های اینده کمک کند .

این خودرو به موتور  V6  توربو مجهز است که 395 اسب بخار قدرت دارد و یک خودرو دیفرانسیل عقب است.

 

[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:کیا,خودروهای کیا, ] [ 22:0 ] [ مورتال ]

بعد از پروژه موفقیت‌آمیز Era گروه طراحی SR Auto برای دومین‌بار به سراغ فراری458 ایتالیا رفته و نامی که بر روی آن گذاشته شده Refined Beauty است . . .

458 ایتالیا مجهز به موتوری 4.5 لیتری است که توانایی تولید 570 اسب‌بخار در دور 9000 و 540 نیوتن‌متر در 6000rpm را دارد. این سوپراسپرت ایتالیایی با وزن 1380 کیلوگرمی خود و داشتن نسبت قدرت به وزن 2.42Kg/Hp می‌تواند در کمتر از 3.4 ثانیه به سرعت 100 و حداکثر نیز به سرعت 325 کیلومتر برساعت دست یابد.

حال SR Auto بدنبال بهبود جلوه بصری این خودرو رفته تا زیبایی بیشتری به آن ببخشد؛ آنها برای این کار به سراغ رینگ‌های 20 اینچی CEC با رنگ مشکی مات رفته‌اند که با وجود پنج پره‌ای بودن آنها اگرچه ظاهری کلاسیک دارند اما در کنار کالیبرهای قرمز رنگ ترمز ترکیب زیبایی را پدید آورده‌اند.

[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی,فراری, ] [ 21:48 ] [ مورتال ]

 

جی پاور با اضافه کردن پکیج G1 V8 Hurricane RS به سری M1 کوپه ، سریع ترین ب ام و سری 1 را خلق کرده است .

این پکیج درصندوق عقب و هودی کربنی بر M1 کوپه پوشانده و چرخ هایش را با رینگ های آلیاژی 20 اینچی مزین کرده است . سیستم تعلیق coilover ، سیستم ترمز جدید با دیسک های کربنی سرامیکی و سیستم اگزوز ضد زنگ اسپرت از دیگر مواردی است که به سریع ترین سری 1 دنیا اضافه شده است . اما مهمترین تغییرات در زیر هود به وقوع پیوسته ، جایی که مهندسین جی پاور به جای موتور 3 لیتری 6 سیلندرمجهز به توربوی دقلو ، موتور 4 لیتری V8 مجهز به سوپرشارژر را جایگزین کردند و طوفانی با قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 580 نیوتن متر پدید آوردند . اضافه کردن جعبه دنده دو کلاچه به این پیشرانه این خودرو را قادر ساخته تا به شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه ای ، شتاب صفر تا دویست 12.7 ثانیه ای و حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند .

 

[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:بی ام و,عکس بی ام و, ] [ 21:9 ] [ مورتال ]

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 240
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 245
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 5035
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1