دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تعدادی از تصاویر مدل جدید تویوتا راو 4 که قرار است در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شود، پیش از معرفی رسمی، لو رفت. حالا می توانیم جزئیات بیشتری از این اتومبیل تویوتا را از نظر ظاهری شاهد باشیم. خودروی جدید به طور قابل ملاحظه ای نسبت به سلف خود بروزتر و پیشرفته تر شده است.

جلوپنجره جدید مشبک با سبک جدید و چراغهای متفاوت از جمله تغییرات هستند. البته معلوم نیست که چرا تویوتا همانند سازندگان خودروی اروپایی، سبکی مشخص یا منحصربفردی را برای طراحی مدلهای خود مورد استفاده قرار نمی دهد. تغییرات در سپر و سقف شیب دار و چراغهای عقب هم قابل توجه اند.

در داخل کابین از طرح داشبورد جدید همراه با هواکش های گرد طرفین و فرمان اسپرت و صفحه نمایش لمسی بزرگ با سیستم infotainment از جمله موارد قابل توجه اند.

راو فور (RAV4) با موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری 176 اسبی ارائه می شود که نسبت به نسل قبل، 3 اسب بخار کمتر تولید می کند. در عوض گشتاور در همان سطح 172 پوند فوت باقی مانده است و مصرف سوخت کاهش یافته است. احتمال عرضه با پیشرانه های هایبریدی هم بعید نیست. اما ظاهرا موتور شش سیلندر 268 اسبی از فهرست موتورها خارج شده است. سیستم انتقال نیروی پایه هم یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت انتقال نیرو به چرخهای جلو یا به هر چهار چرخ (AWD) بصورت آپشن است. که جایگزین گیربکس 4 سرعته قبلی شده است.
قیمت تویوتا راو4 در مدلهای مختلف و بسته به موتور و تجهیزات بین 22 تا 28 هزار دلار می باشد. عمده ترین خودروهای رقیب راو فور شامل سوبارو فورستر، فورد اسکیپ و هوندا CR-V می باشند.

[ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی,تویوتا,تویوتا راو4,عکس تویوتا راو4, ] [ 17:5 ] [ مورتال ]

در ابتدا باید بدانید که با یک تیونینگ جدی مواجه نخواهید شد. خودروی شما می تواند معرف سبک زندگی شما باشد. اما بعضی اوقات انتظارهای شما را برآورده نمی کند. به همین منظور شرکت کبری تکنولوژی برای سانتافه جدید یک پکیج از جنس استنلس استیل تدارک دیده است که جلوه ای آفرود و در عین حال لوکس به این خودروی شاسی بلند کره ای می بخشد.

گارد جلو با ق لوله هایی به قطر 60 میلیمتر همراه با محل نصب نور افکن های اضافی می تواند در برخوردهای سبک نقش محافظتی خوبی را بر عهده بگیرد.
در پهلوهای خودرو هم از رکاب عاجدار استیل (یا آلومینیوم بصورت سفارشی) و لوله مشابه 60 میل استفاده شده است. در پایان چهار لوله اگزوز کرومی حسن ختام این پکیج به شمار می آید.

 

[ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:هیوندای,سانتافه,عکس سانتافه,سانتافه جدید,خودروهای سانتافه, ] [ 17:1 ] [ مورتال ]

پورشه کایمن جدید با کد 981 تحت تاثیر باکستر طراحی شده و مشخصاتی مشابه آن نیز دارد. کایمن 2013 درازتر، خوابیده تر، سبک تر و سریعتر از مدلهای فعلی می باشد.

کایمن جدید با موتور 2.7 لیتری شش سیلندر مسطح استفاده شده در باکستر با توان 265 اسب بخار عرضه خواهد شد. مدل قوی تر کایمن S نیز با موتور 3.4 لیتری 325 اسبی تولید خواهد شد. برای انتقال نیرو از گیربکس شش سرعته دستی یا 7 سرعته PDK دو کلاچه استفاده خواهد شد.

شتاب مدل 207 لیتری با گیربکس PDK 5.1 ثانیه و مدل S تنها 4.6 ثانیه است. مصرف سوخت مدل S با گیربکس دستی در شهر 11.7 لیتر و در بزرگراه 8.4 لیتر است که برای این موتور با این قدرت رقم خوبی محسوب می شود. استفاده از گیربکس PDK این ارقام را به ترتیب به 11.2 و 7.8 لیتر کاهش می دهد. مدل پایه کایمن هم در شهر 10.7 و در جاده 7.3 لیتر بنزین می سوزاند.

این کوپه اسپرت و لوکس پورشه در ابتدایی ترین مدل قیمتی معادل 52 هزار دلار و در مدل S قیمتی در حدود 63 هزار دلار خواهد داشت.

[ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:کایمن,پورشه,عکس پورشه, ] [ 16:58 ] [ مورتال ]

لامبورگینی به صورت رسمی چند عکس و جزئیات جدیدی را دربارهٔ آوانتادور رودستر منتشر کرد، البته پیش از این، این خودرو در دام جاسوسان افتاده بود و برخی از جزئیات این خودرو لو رفته بود، نکته جالب در آزمایش آوانتادور رودستر، این بود که بر روی این خودرو هیچ گونه استتار و یا کاوری وجود نداشت! که خیلی‌ها به این موضوع شک داشتند.

پس از انتشار تصاویری از این خودرو، تمام علاقه‌مندان چه از نوع غنی و چه از نوع فقیر، با بهت و حیرت مواجه شدند و پیشاپیش به این خودرو علاقه‌مند شدند، ثروتمندان نقشه برای خرید این خودرو و فقیران نقشه برای خرید پوستر این خودرو کشیدند.

اما سری به مشخصات روی کاغذ این خودرو بزنیم، پیشرانه این خودرو  با مدل کوپه یکی است و این به معنی این است که یک موتور 6.5 لیتری V12 با توان 690 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن متر بر روی این ابر خودرو نصب شده است و در کنار یک جعبه دنده هفت سرعته قرار گرفته است. می‌دانید که شتاب صفر تا صد این موتور در نسخهٔ کوپه 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 350 کیلومتر بر ساعت است اما هنوز این اعداد برای نسخهٔ رودستر اعلام نشده است.

بنظر می رسد رقابت این خودرو با مک لارن P1 بسیار جذاب و دیدنی باشد!


لازم به ذکر است که به گفتهٔ لامبورگینی مصرف سوخت LP700-4 در شهر حدود 21 لیتر و در جاده 13.8 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد، انتشار گاز CO2 آن هم 400 گرم در هر کیلومتر می‌باشد. بنابراین تنها دوستداران محیط زیست از این خودرو متنفر خواهند بود!

این خودرو قرار است در نمایشگاه ژنو رونمایی شود و اطلاعات بیشتر همزمان با رونمایی این خودرو منتشر خواهد شد.

[ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:لامبورگینی ,عکس لامبورگینی, ] [ 17:39 ] [ مورتال ]

 

لامبورگینی از دو محصول خود در نمایشگاه پاریس 2012 رونمایی نمود؛ دو محصولی که برپایه پرفروش ترین خودروی این شرکت یعنی گالاردو ساخته شده اند . . .

محصول اول فیس لیفت جدید گالاردوست که به احتمال فراوان آخرین فیس لیفت آن نیز هست. LP 560-4 این بار با سپرهای جدید جلو و عقب همراه شده که وجود مثلث های ورودی هوا در جلو، آن استایل دوست داشتنی گذشته را به هم زده ولی بازهم خودرویی خشن تحویل داده است! همچنین مشتریان می توانند از این پس رینگ های 19 اینچی جدید لامبورگینی را با رنگ مشکی مات و حاشیه های نقره ای رنگ سفارش دهند. پیشرانه این خودرو یک موتور 5.2 لیتری V10 با قدرت 542 اسب بخار بوده که با انتقال آن توسط گیربکس شش سرعته به همه چرخ ها می تواند این خودرو را در 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برساند.

دومین محصول لامبورگینی Edizione Tecnica نام دارد که در حقیقت یک پکیج سفارشی برای LP570-4 سوپرلجرا (و بزودی برای مدل های پرفورمانته) است. جزییات این پکیج تنها به دو ویژگی جدید خلاصه می شود: ترمزهای کربن/سرامیکی و اسپویلر ثابت عقب. همچنین مشتریان می توانند سه رنگ بندی جدید را نیز با این پکیج سفارش دهند که شامل Nero Nemesis (مشکی مات)، Bianco Canopus (سفید مات) و Arancio Argos (نارنجی) می شوند. گفتنی است سوپرلجرا همان پیشرانه LP 560-4 را داشته با این تفاوت که قادر به تولید 562 اسب بخار قدرت به همراه 540 نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفرتاصد آن 3.4 ثانیه و حداکثر سرعتش به بیش از 325 کیلومتر برساعت می رسد.

[ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب: لامبورگینی گالاردو,عکس لامبورگینی, ] [ 17:11 ] [ مورتال ]

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 12 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 226
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 5021
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1