دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تیونر انگلیسی Oakley Design برای دومین بار به سراغ اونتادور رفته که قرارست با نام Dragon Edition تنها در 10 نسخه در اختیار مشتریان ثروتمندش قرار بگیرد؛ این اونتادور سفیدی که اینجا مشاهده می کنید دومین اونتادور تولید شده Oakley Design بوده که برای تحویل به Luxury Signatures در قطر تدارک دیده شده تا زحمت فروش آن دیگر برعهده تیونر نباشد . . . !

کیت دراگون ادیشن شامل رنگ سفید مات برای بدنه، سپر جدید جلو، باله کربنی عقب که در زاویه 15 درجه ثابت شده، کالیبرهای قرمز رنگ ترمز و رینگ های مدل P40SC به رنگ مشکی براق ساخت HRE است که در جلو 19×9.5 و در عقب 20×13 اینچی هستند. از فیبرکربن نیز بصورت گسترده در بدنه استفاده شده که بیشترین جلوه را در سقف و ستون های A و C، دیفیوزر و همچنین قاب آینه های جانبی داشته است. در نمای داخلی نیز به غیر از طرح اژدهای سفید حک شده بر روی درب ها، چرم سفید صندلی ها و شماره گذاری خودروی تولید شده بر روی داشبورد، تغییر دیگری صورت نگرفته است.

ازجمله جزئیات دیگر دراگون ادیشن یکی کاهش 35 کیلوگرمی وزن خودرو، دیگری استفاده از سیستم اگزوز تیتانیومی با خروجی های جدید ساخت Refined Marques فرانسه و آخری نیز برنامه ریزی مجدد ECU توسط Veizu انگلستان بوده که در نهایت قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه 6.5 لیتری V12 اونتادور را به ترتیب به 760 اسب بخار و 745 نیوتن متر می رساند.

[ شنبه 9 دی 1391برچسب:, ] [ 1:16 ] [ مورتال ]

مزدا یک مدل ویژه و مفهومی از CX-5 خود را به نمایشگاه SEMA 2012 آورد. خودرویی که با رنگی مات پوشیده شده و با طرح هایی مثلثی شکل برگرفته از معماری و مد، زینت یافته است. که در هنگام بازتاب نور، می تواند با سایه روشن ایجاد شده، فرمی خاص از احجام و زوایا را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این شکلهای مثلثی و هاشورهای روی بدنه، چرخهای 22 اینچی آلیاژی که با رنگهای سیاه و سفید مات رنگ آمیزی شده اند و اگزوز دوبل اسپرت بیشتر جلوه می کنند.

این ماشین نه برای نشان دادن توانایی های مهندسی مزدا بلکه تنها برای نمایش سبک و الگویی خاص در طراحی به نمایشگاه آورده شده و بنظر نمی رسد که مزدا بجز این تغییرات سطحی، تغییری فنی در این خودرو ایجاد کرده باشد.

 

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:مزدا,خودروهای مزدا,عکس مزدا,مزدا جدید,اسپورت, ] [ 9:44 ] [ مورتال ]

در این اوضاع بد اقتصادی، جگوار مجبور شد تا برای کاهش هزینه و رفع خطر زیان، بر روی پروژه C-X75 خود خط قرمز کشیده و آن را از برنامه های خود خارج کند.

جگوار C-X75که برای اولین بار در نمایشگاه 2010 پاریس رونمایی شده بود، یک سوپر اسپرت هایبریدی است که نیروی خود را از یک توربین گازی و چهار عدد موتور الکتریکی کار گذاشته شده در چرخها بدست می آورد. تکنولوژی توربین برای خودروها به اندازه کافی هزینه تولید را بالا می برد. این یعنی استفاده از یک موتور جت کوچک بعنوان ژنراتور تولید کننده برق.

در سال 2011 جگوار پیشرانه توربینی را با موتور 1.6 لیتری بنزینی توربوشارژر تعویض کرد و تعداد موتورهای الکتریکی را هم به دو عدد کاهش داد. این خودرو قادر بود ظرف کمتر از 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر و نهایتا به سرعت 322 کیلومتر بر ساعت دست یابد. تولید 250 دستگاه از این مدل با قیمتی بین 700 تا 900 هزار پوند برنامه ریزی شد. اما اکنون بنا به گزارش Autocar انگلستان، با توجه به بحران اقتصادی جهانی، چراغ این پروژه خاموش شده و تنها 5 دستگاه پروتوتایپ تولید شده به اتمام خواهند رسید. سه دستگاه از این ماشینها، در حراجی به فروش خواهند رسید و دو دستگاه باقی مانده هم به موزه خواهند رفت.
جگوار قصد دارد از تکنولوژی های بکار رفته در این خودرو مانند شاسی فیبر کربنی و موتورهای سه سیلندری که قادر به تولید نیروی برابر با موتورهای 6 سیلندر هستند، در ساخت خودروهای آینده خود بهره گیرد.

ﮔﻤﺒـﺎﻻ (Gemballa) ﺗﻴﻮﻧـﺮ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﻰ ﭘﻮﺭﺷـﻪ، ﺩﺳـﺖ ﺑﻪ ﻛﺎﺭﻯ ﻣﻨﺤﺼـﺮ ﺑـﻪ ﻓﺮﺩ ﺯﺩﻩ؛ ﺑﺪﻧﻪ ﻳﻚ ﺩﺳـﺘﮕﺎﻩ بوگاتی ویرون ﺗﻮﺳـﻂ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﮔﻤﺒﺎﻻ ﺑﻪ ﻧﺤﻮﻯ ﺭﻧﮓﺁﻣﻴﺰﻯ ﺷـﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷـﺐ، ﮔﻮﻳﺎ ﺭﻋـﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﺁﻥ ﺯﺩﻩ ﺍﺳـﺖ!

ﻧﺎﻡ ﺍﻳﻦﻣﺪﻝ Sang Noir گذاﺷـﺘﻪ ﺷـﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﺧﻮﻥ ﺳـﻴﺎﻩ (ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻓﺮﺍﻧﺴـﻪ) ﺑـﺮﺍﻯ ﺑﻮﮔﺎﺗﻰ گمبالا ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺩﻟﻴﻞ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷـﺪﻩ ﻛﻪ ﺷـﺐ ﻫﻨﮕﺎﻡ، ﺭﻋـﺪ ﻭ ﺑﺮﻕ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺭگﻫﺎﻯ ﺑﺪﻥ ﺭﻭﻯ ﺳـﻄﺢ ﻗﻴﺮﮔﻮﻥ ﺑﺪﻧﻪ ﺍﻳﻦ ﺑﻮﮔﺎﺗﻰ ﺑﻪ ﺣﺮﻛﺖ ﺩﺭ ﻣﻰﺁﻳﺪ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻓﻴﻠﻤﻰ ﻛﻪ ﺭﻭﻯ ﺑﺪﻧﻪ ﻛﺸــﻴﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﺁﺛﺎﺭ ﺭﻋﺪ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺑﺪﻧﻪ ﺁﺑﻰ ﺭﻧﮓ (ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺁﺳــﻤﺎﻥ) ﻧﺸﺎﻥ ﻣﻰﺩﻫﺪ ﻟﻴﻜﻦ ﻧﻤﺎﻯ ﺍﺻﻠﻰ ﺧﻮﺩﺭﻭ، ﺷﺐ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺭﺥ ﻣﻰ ﻧﻤﺎﻳﺪ. ﻓﻴﻠﻢ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺑﺎ ﺍﻳﺪﻩ گمبالا ﺗﻮﺳــﻂ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﻓﻴﻠﻢﻫﺎﻯ ﺑﺪﻧﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ CamShaft ﺳــﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﺍﻧﺪﻛﻰ ﻫﻤﭽﻮﻥ کـﺎﭘﻮﺕ ﻭ ﺳــﻘﻒ ﺍﻟﻴــﺎﻑ ﻛﺮﺑﻨﻰ ﻭ ﻧﻴﺰ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎﻯ ﭘﻨــﺞ ﭘﺮ ﺟﻔﺘﻰ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ نمایان است ﺗﺎ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﺳــﭙﺮﺕ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺷﻮﺩ. ﺍﻣﻀــﺎﻯ ﮔﻤﺒﺎﻻ Gemballa Racing ﻫﻢ ﺩﺭ ﺳﺮﺗﺎﺳــﺮ ﺑﺪﻧﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﻰﺧﻮﺭﺩ. ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳــﺖ ﺍﻳــﻦ ﺑﻮﮔﺎﺗــﻰ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻰ ﺩﺭ ﭘﻴﺴــﺖ ﻣﺴــﺎﺑﻘﺎﺗﻰ ﻣﺜﻞADAC GT Masters Series ﺑــﺮﺍﻯ ﮔﻤﺒــﺎﻻ ﮔﺎﺯ ﺑﺪﻫﺪ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﻫﻤﮕﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺟﻠﺐ ﻛﻨﺪ.

 

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:بوگاتی,خودروهای بوگاتی,عکس بوگاتی, ] [ 9:25 ] [ مورتال ]

سیستم 4MATIC با تقسیم گشتاور به نسبت 55/45 بروی محورهای جلو و عقب، کارامدی بیشتری نسبت به مدلهای دیفرانسیل عقب کنونی را به نمایش می گذارد. البته هنوز در اروپا امکان سفارش این خودرو بصورت دیفرانسیل عقب وجود خواهد داشت اما در آمریکا تنها نمونه های دو دیفرانسیل فروخته خواهند شد.

موتور دو توربوی V8 بنز E63 AMG با ارتقای موثری می تواند 550 اسب بخار نیرو تولید کند که 26 اسب بخار بیشتر از نمونه های فعلی است. گشتاور نیز از 699 نیوتن متر به 719 نیوتن متر رسیده است. این پیشرانه می تواند تنها ظرف مدتی کمتر از 3.5 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صد برساند که با خودروهای سوپر اسپرت برابری می کند. سرعت نهایی خودرو هم به 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

همراه با فیس لیفت E-Class جدید، AMG هم بسته آئرودینامیکی مخصوص خود را ارائه می کند. فعلا که این خودرو در حال انجام آخرین مراحل تست است و قرار است در نمایشگاه دیترویت رونمایی و در بهار وارد بازار شود. اطلاعات تکمیلی و تصاویر رسمی از این هیولای چهاردرب بزودی منتشر خواهد شد.

[ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:مرسدس بنز,خودروهای مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز, ] [ 21:21 ] [ مورتال ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 4700
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1